Opis serialu
Spis odcinków

Opis odcinków.

Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4
Sezon 5

Sezon 1

1x01 - Bangarang
Łowcy nagród Dutch i John zwani Killjoys dostarczyli kolejnego złoczyńcę do więzienia. Przeglądając listę kolejnych zleceń John znajduje list gończy za swoim bratem D'avinem. John podszywa się pod Dutch by zdobyć zlecenie i potajemnie zamierza odszukać brata. Dutch dowiaduje się o tym, jednak nie zamierza wydać John'a za złamanie prawa, tylko zamierza negocjować z zleceniodawcą. Nie wykonanie podjętego zadania dla firmy skutkuje wydaniem listu gończego na Dutch.
1x02 - The Sugar Point Run - Rozróba w Sugar Point
Killjoys przyjmują zadanie uwolnienia córki burmistrza z rąk porywaczy i schwytanie porywaczki R'yo. Obydwoje znajdują się w Westerley w zbombardowanym i zniszczonym mieście Sugar Point, opanowanym przez gangi i szabrowników.
1x03 - The Harvest - Żniwa
D'avin Jaqobis chce dołączyć do Killjoys, dostaje poziom dostępu większy niż John Jaqobis. D'avin musi jeszcze przejść testy psychologiczne, których się jednak obawia, gdyż ciągle go prześladują traumatyczne wspomnienia. Tymczasem John Jaqobis namawia drużynę do przyjęcia zlecenia odszukania męża znajomej z baru. Vincent nie wrócił z farmy na której był zatrudniony jako żniwiarz przy zbieraniu hokk. Wkrótce okazuje się, że nie jest jedynym żniwiarzem który zaginął.
1x04 - Vessel - Naczynie
Dutch przyjmuje zlecenie od Delle Seyah Kendry z Dziewiątki, która chce by została odnaleziona surogatka nosząca nienarodzonego dziedzica rodu Lahanisi. Surogatka musi zostać dostarczona nietknięta na Qresh. Killjoys odnajdują na terenie Badlands twierdze, w której ukrywają się surogatki. Killjoys nie mają prostego zadania, gdyż śmierć potomka była by na rękę niektórym politykom z Dziewiątki.
1x05 - A Glitch in the System - Błąd w systemie
Killjoys dostają zadania zajęcia opuszczonego statek. Zlecenie jest atrakcyjne, gdyż według przepisów, wszystkie przedmioty znalezione na pokładzie będą należeć do nich. Tymczasem kiedy Killjoys przeszukują statek i odnajdują kogoś żywego. Komputer ich własnego statku, Lucy, automatycznie odłączyła pomost i zarządziła kwarantannę oraz zablokowała komunikację z załogą.
1x06 - One Blood - Jedna krew
Turin zbiera najlepszych Killjoys i zleca schwytanie sławnego Big Joe, Killjoys który się zbuntował. Big Joe ukradł firmie tajemniczy przedmiot. Ten przedmiot chce zdobyć też Khlyen, dawny mentor i nauczyciel Dutch. Mimo że Dutch chce uwolnić się od Khlyena, ten ciągle powraca.
1x07 - Kiss Kiss, Bye Bye - Pożegnalny pocałunek
John Jaqobis chcąc wyśledzić Khlyena, podłącza sobie neurozłącze i doprowadza do jego awarii. Tymczasem chcąc odzyskać wspomnienia D'avina, Killjoys docierają do doktor Jaegar, która zamazała wspomnienia D'avina. Doktor Jaegar próbując się ratować przed zdemaskowaniem, włącza u D'avina tryb mordercy. D'avin próbuje zabić swoich towarzyszy.
1x08 - Come the Rain - Deszcz
Na Westerley nad Stare miasto zbliża się radioaktywny Czarny Deszcz. John Jaqobis przebywa w barze Gareda wraz z lekarką Pawter Simms. Wkrótce okazuje się że w barze szukają schronienia bandyci poszukiwani listem gończym i strażnik Kompani. Co oczywiście skutkuje rozróbą i wzięcie za zakładników wszystkich klientów przez bandytów. Tymczasem Dutch i D'avin przyjmują zlecenie dostarczenia tajemniczej przesyłki.
1x09 - Enemy Khylen - Nasz wróg, Khlyen
Dutch i John odkrywają, że Khlyen pracuje w RAC. Pod pozorem rozwiązania drużyny udają się do Centrali Trójkąta, jednak tak naprawdę chcą się dobrać do Khlyena.
1x10 - Escape Velocity - Prędkość ucieczki
Bliznowaty Alvis Akari zostaje zaaresztowany z atak na Bazar Leith. Killjoys są przekonani, że Alvis Akari został wrobiony i postanawiają go uwolnić. W związku z atakiem w Starym mieście zostaje wprowadzona całodniowa godzina policyjna. Seyah Kenndry z Dziewiątki żąda od Dutch spłaty długu. Dutch przybywa na Qresh, gdzie dowiaduje się o przewrocie jaki szykuje Seyah Kenndry.
Początek strony

Sezon 2

2x01 - Dutch and the Real Girl - Dutch i prawdziwa dziewczyna
D'avin przetrzymywany jest w tajnej placówce badawczej o nazwie Red-17. Dutch i John chcą go uratować. Z pomocą Pree wykradają urządzenie, tarcze ochronną, dzięki której dostają się do placówki Red-17.
2x02 - Wild, Wild Westerley - Bardzo dzikie Westerly
Trójka Killyoys chcąc przedostać się do strzeżonego przez Kampanię Starego miasta na Westerley, przyjmują zlecenie schwytania ośmiu zbiegłych więźniów. Okazuje się, że jeden z więźniów uciekając z więzienia zdobył pojemnik z gazem, mogącego w kilka sekund uśmiercić wszystkich mieszkańców Starego miasta. Tymczasem Bliznowaty Alvis Akari chce wykorzystać gaz do własnych celów.
2x03 - Shaft - Tunel
Killyoys przyjmują zadanie odnalezienia kilku osób i uratowania mienia firmy. Po odnalezieniu statku okazuje się, że jest cały porośnięty mchem. Poszukiwania przenoszą się do kopalni Kryształów fotonowych. W krótce okazuje się, że w kopalni żyją stworzenia posiadające psychotropowy jad, taki sam jaki przetoczono D'avinowi w placówce badawczej Red-17.
2x04 - Schooled - Nauczka
Tuż przed wysadzeniem placówki Red-17 Khlyen przesłał zaszyfrowane dane do Szkoły Talentów w Kwadrancie 4. Aby przejąć te dane Killjoys przyjmują zlecenie eskortowania uczniów do szkoły. Po przybyciu do szkoły Killjoys odkrywają, że nie ma tam żadnych uczniów. Wkrótce po przybyciu do szkoły pojawia się Seyah Kenndry z Dziewiątki.
2x05 - Meet the Parents - Spotkanie z rodzicami
Pawter Simms przybywa do rodzinnego domu na Qresh, by prosić matkę o uchylenie rozkazu banicji. Matka się jednak nie zgadza. Niedługo później wokół posesji rodziców Pawter Simms pojawia się zabójcza mgła. Tymczasem Khlyen próbuje wejść D'avinowi do umysłu. Jednak kiedy D'avin stawia opór staje się coś niespodziewanego. Khlyen i D'avin zamieniają się umysłami.
2x06 - I Love Lucy - Kocham Lucy
Killjoys potrzebują zielonej plazmy. Dzięki Pree kontaktują się z międzygalaktycznym handlowcem, posiadającym niezwykłe i unikalne przedmioty. Za zieloną plazmę żąda jednak zbyt wysokiej ceny.
2x07 - Heart-Shaped Box - Pudełko w kształcie serca
D'avin poderwał nową barmankę z baru Gareda. W trakcie uprawiania sexu Sabine upada i wypływa z niej zielona plazma. Wkrótce Killjoys odkrywają, że Sabine to Szóstka. Sabine zdradza że przysłał ją Khlyen, by chroniła D'avina, przed Dutch. Tymczasem John ukrywając prawdę przed drużyną przyjmuje zlecenie od Pawter Simms.
2x08 - Full Metal Monk - Metalowy mnich
Pawter Simms uwalnia John Jaqobisa z aresztu Kompanii. Wspólnie chcą udowodnić że Kompania chce wymordować wszystkich mieszkańców Starego miasta. Tymczasem Dutch i D'avin wraz z Alvisem Akari przybywają do tajnej placówki badawczej na Arkinie, gdzie spotykają jednego z pradawnych mnichów.
2x09 - Johnny Be Good - Grzeczny Johnny
Killjoys muszą wyłączyć mur otaczający Stare miasto, by uratować jego mieszkańców. Włamują się do Spring Hill by wyłączyć generatory zasilania murem. Podczas gdy John próbuje włamać do komputera w Spring Hill, Dutch i D'avin ścigają Jelco. Kiedy John stwierdza, że nie jest w stanie włamać się do komputera i wyłączyć generatorów, Pawter Simms używając mieszkańców Starego miasta przeciąża generatory muru. Wkrótce później Dutch zostaje złapana przez rozwścieczony tłum, który chce jej krwi za pomoc w ucieczce Jelco.
2x10 - How to Kill Friends and Influence People - Jak zabijać przyjaciół i wpływać na ludzi
Na pokład Lucy przybywa Khlyen. Zdradza Killjoyom, że nie jest człowiekiem tylko Hullenem. Jego rasa zainteresowana jest wyłącznie zieloną plazmą, którą używają do stworzenia nowych żołnierzy. Aby uratować Quad Killjoys muszą współpracować z Khlyen. Dzięki toksynie stworzonej przez Khlyena, mogą zniszczyć cały zapas zielonej plazmy w Quadzie. Muszą tylko dostać się do dobrze strzeżonej placówki, w której znajduje się drzewo opisane w świętej księdze bliznowatych.
Początek strony

Sezon 3

3x01 - Boondoggie
Dutch wypowiada wojnę Hullenom. Wraz z D'avinem ustawiają przynęty i polują na Hullenów. Tymczasem Johnny poszukuje Clary, która jest Hackmodem i uratowała mu kiedyś życie. Z pomocą Olean trafia do świata Hackmodów.
3x02 - A Skinner, Darkly - Po drugiej stronie
Johnny nadal poszukuje Clary. Trafia do Spa w którym odmładzają skórę. Tymczasem Turin żąda by do drużyny Dutcha i D'avina dołączył Nerd. Dutch i D'avin uczestniczą w rekrutacji nowego Nerda, który zastąpił by Johnnego.
3x03 - The Hullen Have Eyes - Oczy Hullenów
Johnny wraca do Killjoyów. Używając statku Black Root trafiają do dawno opuszczonej przez Hullenów wioski szkoleniowej. Nowy Nerd w drużynie musi zaimponować Johnnemu. Tymczasem Aneela dowiaduje się o śmierci swojego ojca Khlyena.
3x04 - The Lion, the Witch & the Warlord - Lew, wiedźma i watażka
John Jaqobis dostaje awans na poziom piąty. Jednocześnie zostaje wystawiony na niego nakaz aresztowania za morderstwo Delle Seyah Kendry. John wraz z Dutch uciekają. Pree zaprowadza ich do Ferran, których kiedyś był przywódcą. Tymczasem D'avin próbuje dowiedzieć się kto wydał nakaz aresztowania i szuka dowodów niewinności Johnnego.
3x05 - Attack the Rack - Atak na KRA
Killjoysi porywają dowódców trzech okrętów KRA. Chcą ich przekonać, że wśród nich są Hulleni. Killjoysi Przeprowadzają atak na okręt KRA, jednak zostają zdradzeni. Dutch i John zostają schwytani i poddani torturom.
3x06 - Bug in an Elevator - Czas Nekropolii
Killjoysi dostają zadanie ochraniania spotkania Dziewięciu Rodów, które spotkały się aby uczcić pamięć poległych funkcjonariuszy KRA. Killjoysi chcą też przekonać Dziewięć Rodów o pomoc finansową potrzebną do walki przeciwko Hullenom. W trakcie powrotu dochodzi do awarii windy. Wkrótce w unieruchomionej windzie przedstawiciele Dziewięciu Rodów z niewyjaśnionych przyczyn zaczynają umierać.
3x07 - The Wolf You Feed - Karmiony wilk
Killjoysi przeprowadzają testy myśliwców Hullenów. Okazuje się że oprócz D'avina, pilotować je mogą tylko Oczyszczeni. Tymczasem Dutch decyduje się na wszczepienie okruchów pamięci Aneeli.
3x08 - Heist, Heist Baby - Skok, skarbie
Killjoysi zmuszeni są napaść na silnie strzeżony konwój klanu górników. Posiadają oni sonicznego zakłócacza, potrzebnego do pokonania floty myśliwców Aneeli. Tymczasem Aneela za wszelką cenę stara dowiedzieć cię gdzie przetrzymywana jest Delle Seyah.
3x09 - Reckoning Ball - Rozliczeniowa demolka
Na okręt KRA przybywa Delle Seyah, która chce negocjować pokój, ale będzie rozmawiać tylko z Johnem Jaqobim. Jednocześnie Killjoysi dowiadują się, że Delle Seyah jest w ciąży z D'avinem Jaqobim.
3x10 - Wargasm - Wojenny orgazm
Killjoysi przekonani są że mogą wygrać wojnę z siłami Aneeli. Jednak Aneela osobiście przenika w szeregi KRA, rani Johna i porywa Dutch. Dutch i Aneela stają twarzą w twarz
Początek strony

Sezon 4

4x01 - The Warrior Princess Bride - Wojownicza Panna Młoda
Dutch wraz z Aneelą znajdują się w zielonej przestrzeni. Dutch zostaje zraniona przez Panią. Aby ją ocalić Khlyen opowiada jej historię poznania się drobnego złodziejaszka Johnnyego Jaqobisa i zabójcy Yaleny Yardeen.
4x02 - Johnny Dangerously - Niebezpieczny Johnny
John Jaqobis, D'avin Jaqobis wraz z ciężarną Delle Seyah Kendry rozbijają się na więziennej planecie na której więźniowie wykorzystywani są jako żywe farmy. John Jaqobis zostaje śmiertelnie ranny. Jedynym ratunkiem od śmierci okazuje się być wstrzyknięcie zielonej plazmy. Wkrótce John nie tylko odzyskuje siły, lecz staje się silniejszy i mądrzejszy niż kiedykolwiek. Zielona Plazma częściowo przejmuje kontrolę nad Johnym.
4x03 - Bro-d Trip - Wycieczka Braci
Zielona Plazma krążąca w żyłach Johnego Jaqobisa zmusza go do odnalezienia jeziora zielonej plazmy. John zmusza do tych poszukiwań również D'avina Jaqobisa. Delle Seyah Kendry szukając ratunku u strażnika więziennego jednak ten chce ją wykorzystać do własnych celów. Tymczasem Zeph stara się odnaleźć Lucy, kiedy się to w końcu udaje okazuje się że Lucy jest zabezpieczona przed kradzieżą.
4x04 - What to Expect When You're Expecting... an Alien Parasite - Czego możesz się spodziewać, gdy się spodziewasz ... Obcy pasożyt
Zeph musi znaleźć sposób by uratować Johnego Jaqobisa spod wpływu zielonej plazmy. Delle Seyah Kendry zmuszona jest urodzić dziecko D'avina Jaqobisa i Aneeli. Tymczasem Dutch przypomina sobie szczegóły pobytu w zielonej plazmie.
4x05 - Greening Pains - Zielone bóle
D'avin Jaqobis staje się ojcem hybrydy Ludzko- Hulleńskiej. Okazuje się jednak, że zielona plazma płynąca w Jaq powoduje szybkie dojrzewanie. Dutch i John Jaqobis szukają pomocy w Utopii, chcąc porwać najlepszego eksperta w dziedzinie genetyki. Khlyen wysyła Fancy Lee do Starego Miasta by zbadał sprawę porywania dzieci.
4x06 - Baby, Face Killer - Zabójcza twarz dziecka
Syn D'avina Jaqobisa staje się nastolatkiem w ciągu dwóch dni. Dutch zamierza trenować Jaq by mógł się obronić przed sługami Pani. Tymczasem Pree wyrusza na poszukiwanie swojego męża Gareda porwanego przez Hullenów. Zeph znajduje pająka w głowie Pippina Fostera.
4x07 - O Mother, Where Art Thou - O Matko, gdzie jesteś?
Podążając za wskazówkami ze wspomnień, przekazanymi przez Khlyena, Dutch i John Jaqobis, docierają na planetę ukrywaną przez Czarną Dziurę. Dutch natrafia tam na swoją matkę, która posiada broń mogącą pokonać Panią.
4x08 - It Takes a Pillage - Zajmując się plądrowaniem
D'avin Jaqobis chcąc chronić swoje dziecko Jaqa opuszcza Lucy i udaje się na swoją rodzinną planetę do domu swego ojca. Dutch i John Jaqobis odkrywają, że w ślad za nimi idą Hulleneni. Bracia Jaqobis muszą stawić czoło atakującym Hullenom, i własnej przeszłości. Tymczasem Zeph stara się znaleźć sposób na uratowanie broni zarodnikowej.
4x09 - The Kids Are Alright - Dzieci są w porządku
Turin dowodzi akcją ataku na okręt KRA opanowany przez Hullenów, by uwolnić porwane dzieci z Westerley. Dutch i D'avin Jaqobis udają się do sekty Hipisów by zdobyć urządzenie mogące pomóc wyłączyć pole ochronne okrętu KRA.
4x10 - Sporemageddon - Zarodnikomagedon
Dutch ponownie znajduje się w zielonej przestrzeni. Aneela wraz z Johnym Jaqobisem i D'avinem Jaqobisem wkraczają do zielonej przestrzeni by wspólnie pokonać Panią. Tymczasem Starym Mieście na Westerley zaczyna panować tajemniczy wirus. Zeph szuka lekarstwa jednak wkrótce też zaczyna chorować. Wszyscy zarażeni ostatecznie tracą pamięć.
Początek strony

Sezon 5

5x01 - Run, Yala, Run - Biegnij, Yala, biegnij
Pani wydostała się z zielonej przestrzeni. Przejmuje kontrolę nad Westerley i nad jej mieszkańcami. Dzięki obowiązkowej dekontaminacji mieszkańcom wymazywana jest pamięć i wszczepione są fałszywe wspomnienia. Dutch pracuje w barze i jest mężem Johna. D'avin pracuje jako Killjoys i ma nakaz na trzy osoby przebywające w Westerley. Pawter Simms jest wyrzutkiem społeczeństwa i odkrywa, że coś jest nie tak z pogodą. Tymczasem niespodziewanie w domu Dutch pojawia się czerwone pudełko, które spowodowało przebłyski prawdziwych wspomnień. Zostaje zamknięta w domu i nie może poddać się obowiązkowej dekontaminacji. Odzyskuje pamięć i trafia na Pawter Simms. Dutch musi spowodować by John Jaqobis i D'avin również odzyskali pamięć.
5x02 - Blame it on the Rain - Wina deszczu
Sarah Power zostaje postrzelona w trakcie obławy na Dutch. U miejscowego dilera Dutch nabywa antybiotyki. Zmuszona jest też operować Sarah Power, by wyciągnąć kulę. Tymczasem na Dutch zostaje wystawiony czarny nakaz, co oznacza że może ją ścigać każdy Killjoy. Wkrótce Sarah Power buduje urządzenie, które może pomóc w odzyskaniu pamięci. Dutch ściąga do fabryki Johna Jaqobisa i D'avina i przywraca im pamięć. Ma też plan jak zniszczyć fabrykę.
5x03 - Three Killjoys and a Lady - Trzech Killjoysów i Pani
Dutch, John Jaqobis i D'avina zostają złapani przez Panią. Pani torturuje ich jednak bez skutecznie. Z pomocą Khlyena, D'avin, uwalnia pozostałych Killjoyów. Wkrótce jednak Dutch odkrywa na karku D'avina znamię, takie same jak miała nowa nosicielka Pani. Okazuje się, że wszyscy mają to samo znamię i wszyscy zaczynają się podejrzewać. Jednak na statku znajduje się, ktoś który obecnie służy Pani.
5x04 - Ship Outta Luck
Dutch, D'avin i John Jaqobis trafiają do więzienia o zaostrzonym rygorze. Szybko wymyślają plan ucieczki. Jednak w trakcie ucieczki okazuje się, że więzienie jest to statek kosmiczny. Killjoysi dowiadują się od naczelnika, że według zleceniodawcy przeżyć ma tylko jedno z nich. Tymczasem naczelnik ma własne problemy w więzieniu i do rozwiązania ich zmusza Killjoysów.
5x05 - A Bout, A Girl - Dziewczyna w klatce - Pechowy statek
By zdobyć kontrole nad statkiem więziennym Dutch i D'avin chcą wystąpić w turnieju. Co rok w więzieniu organizowany jest turniej walki Bellaxion. Jednak nie zostają wybrani i Dutch musi zaatakować wybranego więźnia na oczach sponsora. W trakcie walki turniejowej Dutch wgryza się w szyję przeciwnika by zdobyć chip kontrolny. Dzięki niemu Johny może wyłączyć chipy wszystkich więźniów. Dokonuje tego z konsoli głównego technika, pod pretekstem usunięcia wirusa znajdującego się w systemach wydawania racji żywnościowych dla więźniów.
5x06 - Three Mutineers - Troje buntowników
W więzieniu dochodzi do buntu. Jednak nie wszystko idzie z planem i kontrolę nad więzieniem nie przejmują Killjoye. Coren Sparlo przetrzymuje przywódców rodu Q'reshi i chce za nich okup. John Jaqobis ukrywa się wraz z naczelnikiem Wardenem. Dutch musi udawać naczelnika więzienia by negocjować z Q'reshi. Tymczasem Q'reshi podkładają ładunki wybuchowe na statku więziennym.
5x07 - Cherchez La Bitch - Poszukaj Suki
Pawter Simms i Pree docierają do kryjówki Turina znajdującą się na pustkowiach Westerley. Killjoys wraz z więźniem Kalvert udają się do tajnej bazy wojskowej Leithian, by odnaleźć ciało Pani. Po przybyciu na miejsce okazuje się, że baza została zmieniona w atrakcję turystyczną.
5x08 - Don't Stop Beweaving - Nie przerywaj żałoby
Pawter Simms sądzi, że w jej rodzinnej wiosce znajduje się hologobelin na którym jest umieszczony sposób na zabicie Pani. Wraz z Dutch udaje się do domu jednak nie jest tam mile widziana. John Jaqobis i D'avin szkolą więźniów, by ostatecznie wybrani zaatakowali fabryki w Starym Mieście.
5x09 - Terraformance Anxiety - Terraformacyjny lęk
Killjoys rozmawiają z rodem Q'reshi, by zdobyć broń do ataku na fabrykę. Pree i Turin sprawdzają jakość powietrza w Westerly, a Sarah Power stara się znaleźć antidotum na trującą mgłę. Odkrywają że w Starym Mieście polują już potwory. Wszystkich ocalałych mieszkańców sprowadzają do baru.
5x10 - Last Dance - Ostatni taniec
Dutch chce użyć Khlyena by zwabi Panią w pułapkę. Aneela i Delle Seyah udają się na Qresh, by zdobyć kody uzbrojenia wszystkich 9 rodów, by walczyć o przetrwanie całego Quadu. John Jaqobis, D'avin i Pawter Simms udają się na tatek Pani by tam ostatecznie odnaleźć i zabić Panią.

Początek strony
Opis serialu
Spis odcinków